Diccionaris

Diccionari Oficial Català de Scrabble en Línia

Posa entre una i vuit paraules separades per espais i prem el botó "Consulta".

Si no disposes de punt volat al teu teclat pots utilitzar el punt normal. Per exemple: "cel·la" serà igual que "cel.la".

Les paraules s'han d'escriure sense diacrítics i en minúscules. Exemples: al·le oal.le, linguistica, candid.

Diccionaris

Catamots JOC EN LÍNEA

Scrabble Escolar us recomana el millor joc de Scrabble en català: CATAMOTS! És multijugador, podeu jugar amb els vostres amics, fer amistats amb altres aficionats al joc, i entrenar-vos per millorar el vostre joc, estratègia i vocabulari, jugant contra Mots, el nostre robot! És divertit i gratuït! (només per a ordinador, no està adaptat a smartphone ni tablet) www.catamots.cat

Anagramador AnaDOCS

Introdueix de 2 a 15 lletres i troba'n tots els anagrames (i també + 1 lletra), segons el Diccionari Oficial Català de Scrabble!
Les lletres es poden escriure amb o sense accents, en minúscules o majúscules. En comptes del punt volat, es pot fer servir també el punt normal. Les lletres dels dígrafs QU i NY s'han d'escriure seguides. Exemples: GAL·LESA, gal.lesa, amor, NYAPS, qüern, palès.

Informació de contacte

Contacte amb nosaltres. Utilitza el formulari per a una resposta ràpida.

Correu: info@scrabbleescolar.com

Formulari de contacte

Tots els camps són necessaris

2015 © CREOWEBS. Diseñamos y creamos