Inici > VII Campionat (2015-2016) > Notícies destacades > BIBLIOANAGRAMA a la TECLA SALA de L'HOSPITALET

BIBLIOANAGRAMA a la TECLA SALA de L'HOSPITALET

1/10/2015

Durant les partides duplicades d’aquest trimestre (els dissabtes 17 d’octubre, 7 de novembre i 19 de desembre), el Club de Scrabble de L’Hospitalet de Llobregat, amb la col·laboració de la biblioteca Tecla Sala i la Federació Internacional de Scrabble en Català, sortejarà un joc de Scrabble.

El calendari del concurs s’estableix de la següent manera:

• 21 de setembre al 17 d’octubre: els infants encertants participaran al sorteig que es realitzarà dissabte 17 d’octubre (sobre Alícia al país de les Meravelles).
  • 19 d’octubre al 7 de novembre: els infants encertants participaran al sorteig que es realitzará dissabte 7 de novembre (sobre la tardor i l’escola).
  • 9 de novembre al 12 de desembre: els infants encertats participaran al sorteig que es realitzarà dissabte 19 de desembre (sobre el Nadal).

Copia_de_Biblio_cartell_fixat_anagrama-620x382.jpg

La participació en el sorteig es farà a través del concurs Biblioanagrama, en el qual poden participar els infants fins els 14 anys. El dilluns de cada setmana, es publicarà un Biblioanagrama (conjunt de lletres que s’han d’ordenar per formar una paraula). Els infants que trobin la paraula amagada al Biblioanagrama, podran omplir les butlletes que posarem a la seva disposició a la sala infantil, i deixar-les a la urna habilitada a aquest efecte.
‪#‎scrabbleencatala‬ ‪#‎scrabblecat‬ ‪#‎scrabble‬ www.fiscrabble.cat

flam_70.jpg

Etiquetas: anagrama concurs scrabble hospitalet biblioteca

Informació de contacte

Contacte amb nosaltres. Utilitza el formulari per a una resposta ràpida.

Correu: info@scrabbleescolar.com

Formulari de contacte

Tots els camps són necessaris

2015 © CREOWEBS. Diseñamos y creamos