Inici > VII Campionat (2015-2016) > Notícies destacades > Torna l’escola… i torna el Biblioanagrama a Tecla Sala!

Torna l’escola… i torna el Biblioanagrama a Tecla Sala!

18/09/2015

A partir del dia 21 de setembre, trobareu el Biblioanagrama a Tecla Sala, a la secció infantil. Participeu i podreu guanyar un joc de Scrabble!

Aquí teniu les bases del concurs:
Durant les partides duplicades d’aquest trimestre (els dissabtes 17 d’octubre, 7 de novembre i 19 de desembre), el Club de Scrabble de L’Hospitalet de Llobregat, amb la col·laboració de la biblioteca Tecla Sala i la Federació Internacional de Scrabble en Català, sortejarà un joc de Scrabble.
La participació en el sorteig es farà a través del concurs Biblioanagrama, en el qual poden participar els infants fins els 14 anys. El dilluns de cada setmana, es publicarà un Biblioanagrama (conjunt de lletres que s’han d’ordenar per formar una paraula). Els infants que trobin la paraula amagada al Biblioanagrama, podran omplir les butlletes que posarem a la seva disposició a la sala infantil, i deixar-les a la urna habilitada a aquest efecte.

El calendari del concurs s’estableix de la següent manera:

• 21 de setembre al 17 d’octubre: els infants encertants participaran al sorteig que es realitzarà dissabte 17 d’octubre (sobre Alícia al país de les Meravelles).
  • 19 d’octubre al 7 de novembre: els infants encertants participaran al sorteig que es realitzará dissabte 7 de novembre (sobre la tardor i l’escola).
  • 9 de novembre al 12 de desembre: els infants encertats participaran al sorteig que es realitzarà dissabte 19 de desembre (sobre el Nadal).

Copia_de_Biblio_cartell_fixat_anagrama-620x382.jpg

Només es tindrà en compte un encert per infant de cara al sorteig mensual. És a dir: encara que un infant hagi encertat els cinc anagrames que publicarem cada mes, participarà en les mateixes condicions que un infant que només n’hagi encertat tres.
Per poder optar al sorteig del joc de taula, caldrà ser present el dissabte que es faci el sorteig corresponent a la biblioteca. Cal tenir en compte, però, que només participaran al sorteig els infants que haguessin encertat al menys un dels Biblioanagrames proposats durant aquell mes.
Les butlletes hauran d’estar degudament omplertes amb totes les dades: nom, edat, escola de procedència i telèfon de contacte. Les dades de contacte dels infants només seran utilitzades per la biblioteca de cara a fer una trucada recordant el dia del sorteig. Les dades anònimes d’edat i escola de procedència seran utilitzades per L’Hescarràs amb fins estadístics. Les butlletes amb les dades personals seran destruïdes després de cada sorteig.
El premi s’entregarà el mateix dissabte que tindrà lloc a la biblioteca la partida duplicada organitzada per L’Hescarràs.
El guanyador d’un joc de taula de Scrabble pot continuar participant en els Biblioanagrames però no participarà en el sorteig dels següents jocs de taula.

Etiquetas: biblioteca anagrama concurs

Informació de contacte

Contacte amb nosaltres. Utilitza el formulari per a una resposta ràpida.

Correu: info@scrabbleescolar.com

Formulari de contacte

Tots els camps són necessaris

2015 © CREOWEBS. Diseñamos y creamos