Inici > VII Campionat (2015-2016) > Notícies destacades > VIDEO Escola Calvet d'Estrella SABADELL 2016

VIDEO Escola Calvet d'Estrella SABADELL 2016

16/10/2015

Ha començat el 5è Campionat de Scrabble de Sabadell en aquesta ocasió l'Escola Calvet d'Estrella  amb les dues línies de 6è de primària 40 alumnes i la clase de 5è de primària amb 20 alumnes  es preparen per assistir a la prèvia que es celebrarà a la mateixa ciutat en el mes de febrer de 2016 que juntament amb altres alumnes de més escoles competiran per ser els representants de les escoles de Sabadell el 12 de març a la Gran Final de Scrabble Escolar dels Països Catalans al Prat de Llobregat .Donar les gràcies a la direcció de l'escola i als tutors , en especial a la Maria Muñoz  per permetre'ns estar a les seves aules i explicar estratègia, tècnica i les normes d'aquest joc lúdic, integrador i amb els avantatges d'un aprenentatge de l lèxic de l'ortografia i del càlcul mental.

#scrabbleencatala #scrabblecat #scrabble www.fiscrabble.cat

sayaka_calvet.jpg

Informació de contacte

Contacte amb nosaltres. Utilitza el formulari per a una resposta ràpida.

Correu: info@scrabbleescolar.com

Formulari de contacte

Tots els camps són necessaris

2015 © CREOWEBS. Diseñamos y creamos